حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد روز پنج شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: از این شمار 67 نفر غیربومی و مابقی بومی استان بوشهر هستند.
وی بیان کرد: مبلغان اعزامی برنامه های مختلفی شامل تلاوت قرآن، احکام، نشست ها و مباحث مشاوره و اخلاق و سبک زندگی را برگزار می کنند.
عظیمی فرد گفت: مدیران شهرستانی باید با استفاده از ظرفیت های منطقه ای هر شهرستان در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی با تعامل با سایر دستگاه ها و نهادهای شهرستان توجه جدی داشته باشند.
وی تاکید کرد: تلاش در راستای تحقق اهداف و شاخص های مورد نظر سازمان تبلیغات از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی مدیران شهرستانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر قرار گیرد.
عظیمی فرد همچنین بر لزوم توجه جدی به محوریت فعالیت های قرآنی به ویژه تفسیر قرآن کریم، پیش بینی تمهیدات و اقدامات لازم در خصوص مقابله و برخورد جدی با روزه خواری در ماه رمضان تاکید کرد.
وی گفت: بهره گیری از پیام های مناسب تبلیغی، استفاده از آیات و روایات و احادیث، لحاظ کردن تدابیر لازم به منظور برگزاری نشست های ترتیل خوانی و گسترش مفاهیم نهج البلاغه از دیگر برنامه های است که در طول ماه رمضان نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داریم.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.