به گزارش ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در آئین افتتاح پروژه های بهداشت و درمان شهرستان دشتی افزود:کارهای انجام شده در بیمارستان زینبیه خورموج و سایر مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان حق طبیعی مردم عزیز این شهرستان است.
وی افزود: به زودی 6 تخت ای سی یو ویژه بزرگسالان و سه تخت ای سی یو ویژه کودکان در بیمارستان زینبیه خورموج راه اندازی خواهد شد و از اعزام بسیاری از بیماران به مرکز استان جلوگیری خواهد شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: با معین نفت شدن بیمارستان زینبیه خورموج زمنیه برای جذب پزشکان متخصص بیشتری فراهم شده و سعی می شود در مهر ماه امسال پزشکان متخصص مورد نیاز این بیمارستان تامنن شود.
دکتر هاشمی افزود: تلاش می شود کمبود نیروی انسانی متخصص و پرستار و نیروهای خدماتی و پشتیبانی این بیمارستان نیز با حمایت مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه کشور تامین و جذب شو د.
نماینده مردم دشتی و تتگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور باعث ارتقا شاخص بهداشتی و درمانی استان بوشهر شده است.
سید کمال الدین شهریاری افزود: نصب بهترین و مجهزترین دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان زینبیه خورموج و توسعه بخش اورژانس این بیمارستان و تخصیص تخت های ویژه کودکان و بزرگسالان و تامین امبولانس مورد نیاز خدمات کم نظیر و قابل تقدیر است.
وی یادآورشد: در زمان حاضر این بیمارستان به یکی از بیمارستان های درجه یک استان بوشهر تبدیل شده و زمنیه برای جذب پزشکان متخصص و توسعه خدمات درمانی بیشتر به مردم فراهم شده است.
شهریاری از وزیر بهداشت خواست با توجه به توسعه و افزایش تخت های بیمارستان زینبیه خورموج از 28 تخت به 120 تخت در زمینه تامین پزشکان متخصص چشم و ارتوپدی بیمارستان زینبیه خورموج و تامین نیروی انسانی مورد نیاز همکاری بیشتری داشته باشند.
شهریاری افزود: باتوجه به شمار بالای معلولان اعصاب و روان در شهرستن دشتی راه اندازی این بخش در بیمارستان خورموج یکی از نیازمندی های اساسی است.
7206/6045**خبرنکار: علی اشکو ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.