فرزاد رستمی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: طول راههای روستایی استان بوشهر از 2هزا رو 165کیلومتر در سال 92 به 2هزار و 296کیلومتر افزایش یافته است
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر جزو مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به حساب می آید به همین دلیل طول راههای استان تا سال 92، چهار هزار و 219کیلومتر بود که در دولت یازدهم به چهار هزار و 437کیلومتر رسیده است.
وی بیان کرد: استان بوشهر با داشتن 5.2 درصد راههای کشور از نظر طول راهها رتبه 9 کشور را دارد در دولت یازدهم در بخش راههای روستایی خدمات قابل توجهی به روستاهای استان ارائه شده است.
رستمی، در باره افتتاح طرح ها حوزه فنی و اجرایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در دولت یازدهم نیز گفت: تکمیل مجتمع ورزشی برازجان، فاز یک حوزه علمیه برادران کنگان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه عمومی نخل تقی و سیراف، ساختمان شورای تبلیغات اسلامی بوشهر، احداث خانه عالم تل اشکی، احمدی، کانون پرورش فکری گناوه، فازیک دانشکده هنر و معماری از جمله این طرح هاست.
وی در باره مبارزه با زمین خواری بیان کرد: در این مدت 529 پرونده در استان بوشهر به ارزش 2هزار و 783میلیارد ریال رای به نفع دولت صادر شده است و تا پایان سال 95 برای پنج هزار و 88 هکتار زمین دولتی نیز سند صادر شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در مورد نوسازی بافت فرسوده شهری بیان کرد: از سال ٩٢تاکنون به یکهزار و 300 واحد مسکونی وام بافت فرسوده به متقاضیان سراسر استان بوشهر پرداخت شده است.
رستمی گفت: در حوزه مسکن مهر نیز تاکنون برای شهرهای برازجان، خورموج، گناوه و بوشهر 14هزار و 762واحد مسکونی افتتاح و چهار هزار و 293واحد نیز در دست ساخت است.
وی یادآور شد: در حوزه فنی و اجرایی در سطح استان ٣٣طرح در دست احداث و در حوزه راهسازی نیز هشت پروژه در دست احداث و تکمیل است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.