به گزارش ایرنا، شهاب الدین طباطبایی شنبه شب در تجمع حامیان حجت الاسلام حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بوشهر افزود: همه کارهایی که این کاندیداها (رقیبان آقای روحانی) وعده اش را داده اند، همان کارهایی است که دولت یازدهم در این سه سال و نیم انجام داده است.
وی اضافه کرد: برخی نامزدهای ریاست جمهوری مردم ایران را بدبخت و فلک زده خطاب می کنند، به آنها می گوییم ما اینجا هستیم تا با رای دادن به روحانی اجازه ندهیم کسی به مردم بی احترامی کند و آنها را بدبخت بخواند.
طباطبایی ادامه داد: ما اینجا هستیم تا کسی جامعه را آنچنانکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری به چهار و 96درصد تقسیم کرده اند، از کار خود پشیمان و با انتخاب دوباره روحانی دولت 100درصدی برای همه ایرانیان درست شود.
وی با اشاره به اینکه در ستاد یکی از نامزدهای انتخاباتی برای دیدن مناظره تلویزیونی بین زن و مرد پارچه کشیده بودند، گفت: ما می خواهیم به حسن روحانی رای بدهیم تا شاهد این اتفاق ها نباشیم.
این فعال سیاسی اظهارکرد: دوستانی که برای رای دادن تردید دارند و هنوز تصمیم نگرفته اند باید به میدان بیایند، زیرا آقای روحانی این بخش از جامعه را که هنوز تصمیم به رای دادن نگرفته اند رقیب خود می داند نه برخی نامزدها که نتیجه آزمون میزان مقبولیت خود نزد مردم را بارها دیده اند و برای بار سوم این اشتباه خود را تکرار کرده اند.
وی از افرادی که هنوز برای حضوردر صحنه انتخابات تصمیم نگرفته اند خواست با حضور در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت، با انتخابی دقیق مسیر توسعه و پیشرفت کشور را تداوم بخشند تا نسل های آینده ایران را سرزمینی توسعه یافته ببینند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت جاری همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
6047/6043 /6037
خبرنگار: موناعیدان ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.