به گزارش ایرنا، فاطمه راکعی چهارشنبه شب در تجمع بزرگ هواداران روحانی در ستاد جوانان بوشهر با اشاره به بحث یارانه ها افزود: دولتی دلسوز مردم است که بتواند این پولها را به گردش درآورد و از طریق تولید، وام، فعالیت تعاونیها مردم بتوانند نان بازوان خود را بخورند ضمن اینکه پرداخت یارانه برای اقشار مستضعف جامعه وظیفه هر دولتی است.
وی گفت: دولت هم به دنبال افزایش مبلغ یارانه افراد ضعیف است اما با آن گسترش و مبلغی که آقایان بدون دقت مطرح می کنند نیست.
راکعی افزود: وعده پرداخت این میزان یارانه به معنی سوزاندن بیت المال است و این همان چپاولی است که در دولتهای پیشین صورت گرفت.
وی تاکید کرد: هرچند هوشیاری سیاسی در جامعه اتفاق افتاده ولی باز هم باید این مسائل را به گوش مردم رساند.
راکعی گفت: باید با آن دسته از افرادی که دارای رای های خاموش اند وبا قهر کردن و رای ندادن نوعی خودزنی می کنند صحبت کرد.
وی اظهارکرد: خدارا شکر می کنیم دولت چهارساله تدبیر و امید توانست فضای آزاد سیاسی را ایجاد کند .
این فعال سیاسی با بیان اینکه نظر مسئولان بلند پایه کشور این است که همه حرفها گفته شود بیان کرد: همه دیدند تخاصم، بد گویی، رفتارهای غیراخلاقی و بداخلاقی های سیاسی دردی از کشور درمان نمی کند بنابراین همه باید باشند، حرف بزنند، مردم بشنوند و آزادانه بهترینها را برای مصالح کشور انتخاب کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت عزم خود را برای جدا کردن سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش جزم کرده است.
دبیرکل جمعیت زنان نواندیش مسلمان افزود: وزارت ورزش خود به تنهایی بخشهای مختلفی دارد و فرصتی برای دست اندرکاران نمی ماند که برای جوانان برنامه ریزی کنند.
وی اظهار کرد: جوانان فرصتی برای این سرزمین به شمار می روند که باید مسائل و مشکلات آنها در دانشگاهها و جامعه، امنیت، شغل، استخدام و ازدواج آنها مورد توجه قرار گیرد.
راکعی در خصوص زنان نیز گفت: حجت الاسلام روحانی در دولت تدبیر و امید بهترین گزینه را چهار سال پیش بعنوان معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری انتخاب کردند.
وی تصریح کرد: شهیندخت مولاوردی مورد احترام جامعه بزرگ زنان هستند و برنامه ها و افکار بلندی دارند.
دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روز 29 اردیبهشت برگزار می شود.
6047/6016**خبرنگار: موناعیدان* انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.