به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز دوشنبه در آئین بزرگداشت ولات امام حسین (ع) افزود: امام حسین (ع) از جهت های مختلف از ویژگی های ممتاز و برجسته ای برخوردار بود و آن حضرت همه امور زندگی خود را با نگاه رضایت معبود و بر اساس جلب رضایت خداوند دنبال می ‌کرد.
وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های سیدالشهدا (ع) قیام آن حضرت بود که هدف از قیام خود را احیای فریضه های ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
سروستانی ادامه داد: امام حسین (ع)با جهاد و قیام خود درخت اسلام را آبیاری کرد و الگوی بارزی برای پیروان خود شد تا در دفاع از حریم اسلام از هیچ قدرتی نترسند و جهت احیای ارزش های دینی در هر مقطعی تلاش کرده و با عزم راسخ خود دین خدا را یاری کنند.
وی افزود: یکی دیگر از پیام های قیام امام حسین (ع) این بود زیر بار ننگ و ظلم و ستم نباید رفت و با همه قدرت های قد علم کرده در مخالفت با قرآن کریم و احکام نورانی اسلام باید مقابله کرد.
سروستانی اظهار داشت: امام حسین (ع) سرمشق گرانقدر و گرانسنگی است که معرفت و تبعیت از آن موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: به همین مناسبت این روز به خوبی به نام روز پاسدار نامگذاری شده تا مدافعان راستین اسلام ناب محمدی با بهره گرفتن از سیره این امام بزرگوار در دفاع از حریم اسلام قرآن و ولایت به خوبی دفاع کنند.
سروستانی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول حیات خود همواره شاهد افتخارآفرینی پاسداران در عرصه های مختلف است و آنان را ارج می نهد.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.