عبدالرضا کللی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: تیم شاهین در طول یک هفته گذشته تمرین های خوب و با نشاطی را در زمین اختصاصی شهرداری بوشهر (واقع در کوی مخ بلند) برگزار کرده است.
وی بیان کرد: بازیکنان نیز هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارند و برای جبران شکست هفته گذشته خود برابر شهرداری تبریز مصمم شده اند.
کللی گفت: پیروزی در این بازی حائز اهمیت زیادی است و برد شاهین در این دیدار می تواند برای صعود به دو بازی پایانی خود نگاه امیدوارانه تری داشته باشد.
وی عنوان کرد: از سه بازی باقیمانده شاهین 2 بازی آن خانگی است که در صورت موفقیت در آن می توان رویای شیرین صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور را متصور شد.
کللی ادامه داد: شاهین در این بازی نیز همچون گذشته چشم انتظار هواداران خود است که بدون شک با حضور آنها می توان با قدرت بیشتری برابر حریف گچسارانی خود ظاهر شویم.
وی همچنین با تبریک صعود فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر فوتبال کشور گفت: لیگ برتر همواره برای فوتبال استان بوشهر و بویژه شاهین بوشهر یادآور روزهایی خاطره انگیز و ماندگار است که انتظار داریم که همچون دوره های گذشته در سایه یک مدیریت صحیح نماینده ای شایسته برای استان بوشهر باشد.
شاهین روز سه شنبه هفته جاری در استادیوم شهید بهشتی بوشهر به مصاف نفت و گاز گچساران می رود.
نفت و گاز گچساران و شاهین شهرداری بوشهر هر کدام با 9 امتیاز به ترتیب در رده های چهارم و پنجم گروه خود قرار دارند.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.