به گزارش ایرنا، غلامعلی میگلی نژاد روز شنبه در آئین بزرگداشت روز کارگر با تبریک این روز افزود: بدون شک اگر تلاش های متعهدانه کارگران خستگی ناپذیر شهرداری بوشهر نبود بوشهر را این چنین زیبا و آباد نمی دیدیم.
وی ادامه داد:در واقع کار و فعالیت شبانه روزی کارگران این شهرداری، در کنار کارکنان و مسئولان شهرداری باعث ایجاد حرکتی جهادگونه برای داشتن بوشهری توسعه یافته شده تا در سایه این تلاش ها تک تک شهروندان بتوانند در رفاه و آسایش زندگی و از زیبایی های آن لذت ببرند.
شهردار بوشهر گفت:کار و کارگر در اسلام از جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار است به گونه ای که انجام کار به منزله عبادت و جهاد در راه خدا مقدس شمرده شده است.
وی بیان کرد: کار فعالیتی برای تامین معاش و کوششی برای استقلال کشور از وابستگی قلمداد شده به همین دلیل است که اسلام کار را جهاد در راه خدا و امری مهم معرفی کرده است.
میگلی نژاد با اشاره به اینکه کار و تلاش از بین برنده فقر است گفت: کسب در آمد باعث می‌شود فرد بتواند علاوه بر تامین نیازهای خود ‌به دیگران نیز کمک کند و از همین راه در بعد اجتماعی نیز مفید و موثر واقع شود که این امر برای وی عزت نفس به همراه دارد.
وی گفت: در برابر تلاش های متعهدانه و دلسوزانه کارگران وظیفه قدرشناسی داریم و باید همواره قدردان آنها از درگاه ایزد منان باشیم.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.