محمد رضا مهاجری روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد: با وجود اینکه نتیجه این بازی تاثیرزیادی برای پدیده ندارد ولی بهترین عملکرد خود را مقابل استقلال به نمایش می گذاریم.
وی افزود: رتبه فعلی تیم پدیده رضایت بخش نیست و در سه سالی که این تیم در لیگ برتر حضور داشته جزء تیمهای سقوط کننده بوده و یا از مدعیان قهرمانی نبوده در حالی که باید عملکرد تیم به صورتی باشد که جزو مدعیان قهرمانی باشد..
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد ادامه داد: این تیم به همراه سیاه جامگان به لحاظ سخت افزاری ضعیف ترین تیمهای لیگ برتر هستند و به عنوان نمونه اگر ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد که یکی از بهترین ورزشگاههای خاور میانه است در اختیار تیم ها و تماشاگران قرار بگیرد با حضور 2 یا سه هزار تماشاگر علاقمند نتایج بهتری کسب می شود.
مهاجری در خصوص انتظار تیم پدیده از مسئولان خراسان رضوی نیز گفت: حمایت مسئولان از تیم های حاضر در لیگ برتر ضروری است.
وی در مورد تمدید قرارداد خود نیز اظهار کرد: 2 یا سه جلسه مذاکره با هیئت مدیره باشگاه انجام شده است و توافقی نیز به دست آمده اما تا چند روز آینده وضعیت قرارداد مشخص می شود.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه امیدواریم داوری بازی فردا نیز بدون مشکل باشد اظهار کرد: غیر از سینا زامهران این تیم بازیکن مصدومی ندارد.
مهاجری در پایان از رسانه به خاطر حمایتهایی که در طول فصل از تیم پدیده داشتند و از شهرداری مشهد بخاطر فضاهای تبلیغاتی مختلفی که در سطح شهر در اختیار تیم فوتبال پدیده گذاشت تشکر کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل تاخیر پرواز هواپیما به نشست خبری نرسید.
دیدار تیمهای فوتبال پدیده مشهد و استقلال تهران ساعت 18 روز شنبه 9 اردیبهشت ماه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار می شود.
7507/7495/6012 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.