به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند سه شنبه شب در آئین افتتاحیه نخستین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی اجتماعی 'شهر آبی' در بوشهر افزود: در این راستا 14 سازمان مردم نهاد بوشهر با مشارکت یکدیگر در قالب این جشنواره آثار و شیوه های آموزشی خود برای مقابله با آسیب های اجتماعی را در معرض دید عموم می گذارند که این اقدام آنها ارزشمند قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: جشنواره یاد شده بصورت پایلوت در بوشهر اجرا می شود و در صورت موفقیت آمیز بودن در سراسر استان های کشور به اجرا در می آید.
گراوند یادآورشد: پیش از این نیز طرح امید اجتماعی که ایده استاندار بوشهر بوده از آن الگو برداری و به سراسر کشور ابلاغ شد.
وی ادامه داد: انتظار است با نشاط اجتماعی حاصل از طرح امید اجتماعی بتوانیم در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی یک گام جدی برداریم که تحقق این مهم نیازمند رعایت همه جوانب موجود است.
یکی از کارشناس پلیس استان بوشهر نیز گفت: فضای مجازی زمینه ساز خطرهای فراوانی است و نبود حضور پلیس در فضای مجازی باعث شده کابران با توجه به گمنامی خود در فضای یاد شده بیشترین سواستفاده را داشته باشند.
نسرین پناهی دوست ادامه داد: با رشد روزافزون جرایم اینترنتی نیاز است که خانواده ها به فعالیت جوانان در فضای مجازی نظارت جدی داشته باشند.
وی یادآور شد: در فضای مجازی با هویت دوگانه ای که برای افراد شکل می گیرد افراد در ارتباطات خود دچار آسیب هایی می شوند که از طریق آگاهی از این آسیب ها و احتیاط لازم می توان زمینه کاهش آسیب های اجتماعی موجود در این عرصه را فراهم آورد.
اجرای سرود، دف نوازی، نقالی، موسیقی زنده محلی از دیگر برنامه های آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهر آبی بود که با استقبال مناسبی از سوی شهروندان بوشهری همراه شد.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.