به گزارش ایرنا، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه در این آیین گفت: فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راهکار و ابزاری برای افزایش تولید داخلی و حلقه اتصال جوانان به فعالیت های اجتماعی و بازار اشتغال است.
عباس حقیقی افزود: با توجه به اینکه آموزش‌های مهارتی در حوزه فنی و حرفه‌ای بر اساس رفتارهای اجتماعی و استفاده بهینه از حرفه آموزی است، در تمام مقاطع اقتصادی، بهره‌وری و افزایش تولید نقشی بسیار مهم ایفا می‌کند.
وی با تاکید بر نقش آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار و مولد، اظهار کرد: با توجه به رشد فناوری‌ها، حرکت رو به جلو جوامع، تبدیل مشاغل از حالت سنتی به مکانیزه و مدرنیته و ورود مشاغل و حرفه‌های جدید در عرصه اقتصادی، نقش و اهمیت فراگیری آموزش‌های مهارتی همگام با پیشرفت جوامع بخوبی احساس می‌شود.
سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای گناوه بیان کرد: از آنجا که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از کارکردها و قابلیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیاری برخوردار است و نقش یموثر و مستقیم در توسعه و پیشرفت کشور دارد، سازمان فنی و حرفه ای ضمن پویایی بیشتر در انجام امور محوله زمینه لازم را برای رویارویی با فرآیندهای جهانی شدن فراهم کرده است.
در این آیین از زحمات و فعالیت های کارآموزان برتر شرکت کننده در فعالیت های فرهنگی این مرکز در سال 95با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.