به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، غلامرضا دانش‌فر صبح امروز در نشست بررسی سوادآموزی در استان بوشهر با اشاره به اینکه کارآفرینی در حوزه سوادآموزی از دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم اظهار داشت: در چهار سال گذشته با وجود همه تنگناها در حوزه سواد آموزی، استان با ایجاد اشتغال 860 نفر، کارآفرینی شده است.

وی با ذکر این مهم که ارزشیابی پایانی به هدف ارتقاء کمی و کیفی آموزش صورت می‌گیرد تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در ارزشیابی و سنجش پایانی برگزاری سالم امتحانات و تصحیح درست اوراق امتحانی می‌باشد از این‌روست که باید مبنای همه فعالیت‌ها و تصمیمات مقرارات و  دستورالعمل‌ها باشد.

معاون سواد آموزی استان بوشهر با درخواست از ناظران وعوامل اجرایی برای دقت هر چه تمام‌تر در تمامی مراحل امتحانات یادآورشد و افزود:کار تصحیح اوراق امتحانی بصورت متمرکز دراداره آموزش و پرورش و تحت نظارت مستقیم مسئول یا کارشناس سواد آموزی منطقه یا شهرستان صورت بگیرد.

وی با تاکید بر توجه به تصحیح اوراق امتحانی سوادآموزان افزود: تصحیح کنندگان آزمون پایانی باید حتماً ازهمکاران پیمانی یا رسمی شاغل فرهنگی با حکم کتبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه باشند.

دانش‌فر تاکید کرد: نتایج آزمون بایدحداکثر تا یک هفته پس از تحویل اوراق امتحانی توسط کارشناس سنجش در سامانه ثبت و کارنامه صادر شده و در اسرع وقت در اختیار سواد آموزان قرار گیرد.

وی به عملکرد سوادآموزی در دولت یازدهم پرداخت و گفت: در چهار سال گذشته با وجود تنگناهای شدید مالی و کمبود محسوس نیروی انسانی بعنوان دوچالش عمده سواد آموزی استان،کارآفرینی انجام داده و860 نفر را مشغول بکار کرده‌ایم.

معاون سواد آموزی استان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید سطح باسوادی دراستان افزایش چشمگیری داشته است، گفت: بیش از 7 هزار و 400 نفر در استان بوشهر باسواد شده‌اند، که باید با استفاده از همه امکانات برای بهره مندی دیگر افراد باقی مانده بیسواد نیز جذب شوند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619348
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.