به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست با مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر با اظهار رضایت از عملکرد صدا و سیمای مرکز بوشهر در انتخابات گذشته اظهار داشت: انتخابات کار بسیار با اهمیت و وظیفه سنگینی است که در سایه همدلی و با رعایت قانون و حضور حداکثری مردم جلوه خاصی می‌یابد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: همه باید برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت امسال مورد تاکید مقام معظم رهبری تلاش و همکاری کنند.

سالاری با بیان اینکه سال گذشته آرامش مطلوبی در استان بوشهر حکم‌فرما بود به برخی از سوانح طبیعی در روزهای پایانی سال پرداخت و تصریح کرد: به حمدالله با وجود وقوع دو سیلاب و پدیده طغیان دریا در بندر دیر کمترین تلفات انسانی شاهد بودیم.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ملی در عرصه‌های مختلف از تخصیص اعتبارات صدا و سیمای مرکز بوشهر خبر داد و تصریح کرد: 15 میلیارد ریال برای تجهیز صدا و سیمای مرکز بوشهر به امکانات مورد نیاز از جمله به دستگاه ارتباط ماهوار‌ه‌ای SNG تخصیص یافت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اعتبارات یاد شده هفته آینده پرداخت می‌شود گفت: اعتبارات عمرانی استان بوشهر امسال نسبت به سال قبل افزایش 2 برابری دارد که نقش مهمی در تسریع تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا دارد.

سالاری با تاکید بر توجه به تولید و اشتغال بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده امسال سالی پرکار و سبب رونق بیشتر همه بخش‌ها با اولویت تولید و اشتغال در استان بوشهر است.

وی، نام‌گذاری تولید و اشتغال را به‌جا و ارزشمند خواند و تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار امسال ضمن برنامه‌ریزی آمادگی کامل دارند.

استاندار بوشهر از افزایش اعتبارات  مناطق نفت‌خیز خبر د‌اد و گفت: اعتبارات این عرصه از 2 درصد به 3 درصد افزایش یافته که می‌تواند کمک بزرگی در رونق و توسعه استان بوشهر داشته باشد.

سالاری با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های امسال است خاطر نشان کرد: برای تحقق شعار امسال در بخش‌های اشتغال‌زایی طرح‌های مهمی تدوین شده که در این راستا برای ایجاد اشتغال روستایی کارگروه‌هایی برای هر بخش استان بوشهر تشکیل و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی معین یک بخش تعیین شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614086
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.