به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، قاسم قائدی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در استان بوشهر با تاکید بر حفظ حرمت  کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: تاکید همه مسئولان نظام مبنی بر احترام به منابع استعلام چهارگانه و حفظ حرمت و آبروی داوطلبان است.

وی با بیان اینکه همه کارها و روند بررسی صلاحیت‌ها براساس قانون انجام می‌شود افزود: هدف تثبیت قانونمندی و قانونمداری و نفی هرگونه قانون گریزی است.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر با تاکید بر این نکته که کسانی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض دارند می‌توانند از مراجع قانونی اقدام کنند افزود: کاندیداهایی که در هیئت نظارت صلاحیت آنها تایید نشده اسناد قانونی که سبب رد صلاحیتش شده در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

قائدی از پایان بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی خبر و بیان کرد: زمان بررسی صلاحیت داوطلبان ورود به انتخابات در شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر امشب در هیئت‌های اجرایی به پایان می‌رسد و تحویل هیئت‌‌های نظارت استان بوشهر داده می‌شود.

 وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی برای تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی هیئت‌‌های نظارت هستند بیان کرد: با بهره‌برداری از استعلام مراجع چهارگانه، تصمیم‌گیرنده نهایی برای رد یا‌ تایید صلاحیت ‌کاندیداهای شورای اسلامی‌، هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهاست.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: مهم‌ترین هدف در هیئت عالی نظارت اجرای مر قانون و برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614069
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.