نادر شفیعی‌خدایی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده ادامه ناپایداری جوی در استان بوشهر است که به دنبال آن طی امروز و فردا برای برخی از نقاط استان بوشهر رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری، گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران و طی ساعاتی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد و احتمال تشکیل پدیده مه در برخی نقاط پیش بینی می شود.
شفیع خدایی یادآور شد: با توجه به شدت ناپایداری جوی در برخی نقاط این استان، احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت 8 تا 32 کیلومتر در ساعت که در هنگام وزش تند باد به بیش از 42 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
وی به پیش‌بینی 24 ساعته وضعیت دریایی استان بوشهر پرداخت و افزود: جهت باد متغیر غالبا شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت 8 تا 32 کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تند باد، بیش از 42 کیلومتر در ساعت است.
شفیع خدایی یادآور شد: در این مدت ارتفاع موج دریا در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی شده که در هنگام وزش تند باد به 120 سانتیمتر نیز می رسد.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.