سرهنگ جابر پاپری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آغاز طرح نوروزی تاکنون تنها 2 نفر براثر توجه نکردن راننده به جلو در اثر تصادف در محورهای ارتباطی استان کشته شدند.
وی اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس راه استان بوشهر همزمان با سراسر کشور با بسیج امکانات از 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین نیز ادامه دارد.
وی یادآور شد: برای جلوگیری از حوادث احتمالی رانندگی از 27 اسفند ماه محدودیتهای ترافیکی در قالب ممنوعیت تردد کامیونهای حامل مصالح ساختمانی در جاده های استان بوشهر اعمال شده که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
رییس پلیس راه بوشهر اضافه کرد: همچنین در این مدت تردد موتورسیکلت سواران در جاده های اصلی استان بوشهر ممنوع است.
وی گفت: فرماندهی پلیس راه استان بوشهر در تعطیلات نوروزی از 100 درصد امکانات، تجهیزات و نیروها در قالب گشتهای محسوس و نامحسوس برای ایمنی آمد و شد و برخورد با تخلفهای رانندگی بهره می برد.
پاپری افزود: رانندگان برای حفظ جان خود و دیگر سرنشینان خودروهایشان از انجام تخلفهای
حادثه ساز از جمله سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ پرهیز کنند و با رعایت فاصله طولی و عرضی سفری خوش را برای خود رقم زنند.
وی یادآورشد: براساس تجزیه و تحلیل پلیس، بیشتر واژگونی خودروها در فاصله 30 کیلومتری به مقصد انجام می شود که برای تلخ نشدن عید بر کامشان به مسافران توصیه می شود در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.
6047**انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.