سعید مفتخر روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: بطور مسلم برای حمایت از تولید کننده کالاهای داخلی مصرف کالاهای ایرانی باید بیش از پیش در میان جامعه ورزشی که همواره دل در گرو بزرگی و بالا بردن پرچم افتخار کشور دارند، مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در این ارتباط نیاز است با افزایش کیفیت کالای ایرانی در رقابت با کالای خارجی بتوانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم و از این طریق مردم را ترغیب به خرید کالاهای تولید داخلی کنیم.
مفتخر ادامه داد: روزی که کالاهای تولید داخل به کیفیت قابل ملاحظه ای برسند، دیگر ایرانیان بواسطه عرق ملی از خرید کالاهای وارداتی امتناع می ورزند.
وی اظهار کرد: برخی کالاهای تولید داخلی از جمله لوازم خانگی و خودرو در چند سال اخیر به کیفیت مناسبی دست یافته اند اما بازهم در زمینه افزایش کیفیت آنها جای کار زیاد است و برخی کالاها که کیفیت مناسبی ندارند نیز باید در این زمینه تلاش کنند.
مفتخر اظهار داشت: مصرف کالاهای خارجی برای برخی عادت شده زیرا برخی با وجود کیفیت پایین کالاهای چینی وارداتی به دلیل ارازنی و عادت خرید آنها را به خرید کالاهای ایرانی ترجیح می دهند.
وی افزود: چنانچه در تولید کالای داخلی، استانداردهای موردنیاز رعایت شود بطور مسلم تولید کننده داخلی با حمایت مردم گوی سبقت را از رقیبان خارجی خود می ربایند.
مفتخر یادآور شد: در اجرای اقتصاد مقاومی که از سوی رهبر انقلاب به آن تاکید شده است، باید همگان در هر سمت و جایگاهی که هستند برای رونق بازار مصرف آن تلاش کنند.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.