به گزارش ایرنا، فرماندار دشتستان در این آیین که در مدرسه دخترانه شاهد لاله 2 شهر برازجان برگزار شد گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی دشتستانی ها به نیازمندان در جشن نیکوکاری سال گذشته 2 میلیاردو 800میلیون ریال بود.
ارسلان زارع افزود: فرهنگ نوعدوستی، نیکوکاری و همکاری عمومی برای ارتقای سطح زندگی مردم با روح و جان مردم ما عجین است.
وی یادآور شد: نیکوکاری در فرهنگ ملی و دینی ما ایرانیان از قرنها ودر طول تاریخ گذشته بعنوان میراثی گرانبها نهادینه شده است.
زارع بیان کرد: نیکوکاری و نوعدوستی در طول دوره های تاریخی این دیار کهن بعنوان یک سرمایه اجتماعی گرانسنگ نه فقط بین مردم این سرزمین بلکه در تمام گیتی سینه به سینه منتقل شده و شهره تمام دنیا شده است.
فرماندار دشتستان گفت: توجه به محرومان با انقلاب اسلامی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت و این امر که سرلوحه برنامه ها و هدایت های معمار انقلاب بود منجر به تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شد.
وی ادامه داد: هرساله مردم ما با عنوان های مختلف جشن های نیکوکاری، عاطفه ها و مناسبت های مختلف به امر ارزشمند کمک به هم نوع می پردازند.
امام جمعه برازجان نیز در جمع دانش آموزان ضمن بیان آیات و روایایی در باره کمک به نیازمندان این امر را مایه خیر و برکت، مهربانی و عطوفت و الفت بین مردم عنوان کرد.
حجت الاسلام حسن مصلح افزود: جشن نیکوکاری جلوه ای از مهربانی و خیرخواهی مردم ایران است که هرساله شادی های خود را بین نیازمندان تقسیم می کنند.
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان 250 هزار نفر جمعیت دارد.
7213/6043** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.