به گزارش ایرنا، سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: با راه اندازی این دفتر، کاری را با هدف خدمت به افراد نیازمند شروع می کنیم که در این ارتباط مردم و بویژه افراد توانمند نقشی اساسی خواهند داشت.
عبدالکریم جمیری افزود: با این اقدام دایره خدمت خادم و مخدوم دیگر محصور به حرم امام رضا (ع) نیست و هر فردی در استان بوشهر می تواند افتخار خدمتی آن حضرت را پیدا کند.
وی گفت: در این ارتباط از توان متخصصان حوزه های مختلف بویژه بخش های درمان، عمران، کارآفرینی برای ارائه خدمت به نیازمندان استفاده خواهد شد.
جمیری یادآور شد: با هدف ارائه خدمت افراد نیازمند به کمک نیز بطورآبرومندانه شناسایی و خدمات مورد نیاز آنها انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: برای تحقق این مهم از توان افراد اندیشمند برای برنامه ریزی های مورد نیاز این دفتر استفاده خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: ساحت مقدس امام رضا (ع) در بین سلسله انبیا و اولیا ائمه اطهار (ع) جایگاه فوق العاده ممتازی دارد.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: پایتخت واقعی ایران آستان قدس رضوی است که مردم این کشور ارادات خالصانه و ویژه ای به آن امام همام دارند.
وی یادآور شد: استان بوشهر با مردم دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت آمادگی دارد استان معین دفترهای نمایندگی آستان قدس رضوی در بین استانهای کشور باشد.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.