به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، رسول دیناروند در حاشیه بازدید از داروخانه امام رضا (ع) وابسته به موسسه درمانی آستان قدس رضوی، بر ضرورت توجه به طب گیاهی به عنوان طب مکمل تاکید کرد.
وی گفت: یکی از ویژگی های داروخانه امام رضا (ع) ارائه داروهای گیاهی در بخشی مجزا و حضور متخصص برای این بخش است که به صورت حرفه ‌ای و اصولی اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار می‌ دهد.
وی اظهار کرد: چندین نکته بسیار خوب و حائز اهمیت در داروخانه امام رضا(ع) مشاهده کردم که در جای دیگر وجود ندارد و از آن جمله سامانه نرم ‌افزاری و فرایندهای نسخه‌ پیچی بسیار نوینی است که در این داروخانه به کار می رود.
معاون وزیر بهداشت با ابراز خرسندی از فعالیت‌ این داروخانه گفت: امید است این طراحی نرم‌ افزاری به داروخانه ‌های دیگر کشور به ویژه داروخانه ‌های بزرگی که جنبه آموزشی و دولتی دارند، تسری یابد تا عموم مردم از آن بهره‌ مند شوند.
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به نگرانی‌ های موجود از وضعیت داروهای مکمل به ‌ویژه داروهای مکمل ورزشی گفت: در بازار آشفته ‌ای که بعضا داروها قاچاق هستند، فعالیت شایسته ‌ای در داروخانه امام رضا (ع) برای کسانی که به دنبال فرآورده های سالم و اصیل هستند، انجام شده است.
موسسه درمانی آستان قدس رضوی دارای دارالشفا و چندین داروخانه در سطح شهر مشهد است.
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7489/5132
خبرنگار: میترا عبداللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.