به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: با انتخاب هیات نظارت قوی از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی زمینه ورود افراد ناباب به شوراها از بین می رود.
وی با تاکید براینکه ایام فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود گفت: مراسم عزاداری و پیاده روی عزاداران فاطمی باید با عظمت هرچه تمام برگزار شود.
خطیب جمعه در فراز دیگر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص سیل زدگان و مساله ریزگردها در جنوب کشور بویژه خوزستان اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات و چاره اندیشی برای حل مشکلات مردم خوزستان و دیگر مناطق وظیفه مسئولان است.
وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین عنوان نمود: کمرنگ شدن حمایت از آرمان مقدس آزادی قدس شریف مهمترین هدف فتنه ها و جنگ های داخلی تحمیلی در منطقه است.
محمودی گفت:مقاومت تنها راه نجات فلسطین و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در برابر دشمن است.
امام جمعه کنگان همچنین با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهر بنک، سیراف و کنگان و تجلیل از دست اندرکاران این یادواره گفت: برگزاری یادواره شهدا تداوم زنده نگه داشتن قیام سرخ حسینی و تقویت روحیه جهاد و ایثار در جامعه است.
6047/7208**خبرنگار: ابوذرحسین پور*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.