به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: اجرای طرح امید اجتماعی در شناسایی آسیب های در جامعه و تلاش برای کاهش و برطرف کردن آنها بسیار مهم و اساسی است.
حسین درویشی افزود: دراین ارتباط جمعیت هلال احمر تاکنون 2 طرح از 10 طرح امید اجتماعی شامل پیشگیری از اعتیاد و مربی جوان، ازدواج موفق و زندگی آرام را در دست اجرا دارد.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر براساس برنامه طرح امید اجتماعی در زمینه 'ازدواج موفق و زندگی آرام' در مناطق روستایی آموزشهای لازم را به جمعیت هدف ارائه می کند.
درویشی اظهار کرد: در زمان حاضر 80 مربی از جمعیت هلال احمر آماده اجرای طرح امید اجتماعی در استان بوشهر هستند و همکاریهای لازم در این زمینه انجام شده است.
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر گفت: جوانان جمعیت هلا ل احمر بعنوان یکی از سرمایه های بزرگ و مهم در اجرای برخی طرحها از جمله طرح امید اجتماعی مشارکت دارند.
عبدالکریم گراوند افزود: طرح امید اجتماعی گامی به سوی تنویر افکار عمومی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است.
در این طرح سازمان نظام روانشناسی مسئولیت آموزشی طرح امید اجتماعی در مناطق شهری را برعهده دارد.
مرحله نخست طرح امید اجتماعی در قالب 6 طرح در 81 نقطه شهری و روستایی با همکاری دهیاران، بخشداران، فرمانداران، مسئولان دستگاههای اجرایی و سازمانهای مردم نهاد در استان بوشهر اجرا شد و مرحله دوم این طرح نیز از سال جاری در قالب 10 طرح شامل شهروند سبز و حفاظت از محیط زیست، مشارکت و تسهیل گری اجتماعی، ارتقا و توانمند سازی سازمانهای مردم نهاد و مهارت افزایی اجتماعی در استان بوشهر اجرا می شود.
ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و شهروندان از برنامه های مهم دولت است که در استان بوشهر طرح امید اجتماعی در این زمینه طراحی و در دست اجراست.
6047/6043** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده : خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.