رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از زمان آغاز موج چهارم کرونا در این استان تاکنون ۴۵۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از زمان آغاز موج چهارم کرونا در این استان تاکنون ۴۵۰ واحد صنفی که پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکردند، پس از تذکرهای لازم‌ مهر و موم شدند.

به گزارش جماران، سید حسین حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با این وجود عمده واحدهای صنفی استان بوشهر نیز در اعمال محدودیت‌ها همکاری قابل توجهی داشتند و با شرایط قرمز کرونایی  واحدهای خود را برای مدت ۲ هفته تعطیل کردند.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دیلم که همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند برای سومین هفته است که برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا کسب و کار خود را تعطیل کردند.

حسینی ادامه داد: نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی همچنان به صورت جدی با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی تداوم دارد تا با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: این موضوع در بخش توزیع کالاهای اساسی نیز مدنظر قرار گرفته تا از ایجاد صف و اجتماع‌های خطرناک همراه با احتمال شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

حسینی ادامه داد: در این ارتباط از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون یکهزار و ۶۰۰ تن برنج هندی در سه مرحله جذب شده و از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی منتخب در بین قشرهای آسیب‌پذیر در حال توزیع است.

وی افزود: در ارتباط با شکر نیز میزان موردنیاز بخش صنف و صنعت با قیمت هر کیلو ۱۱ هزار و ۵۰۰ از طریق شرکت غله و خدمات بازرگانی تامین می‌شود و در بخش خانوار نیز یکهزار تن در اختیار واحدهای بسته‌بندی کننده قرار گرفته تا با قیمت هر کیلو هشت هزار و ۷۰۰ تومان به دست مصرف کننده نهایی برسانند.

حسینی اظهار داشت: با هدف تامین گوشت موردنیاز نذرهای هم استانی‌ها، ۵۲ تن در اختیار گروه‌های هدف قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.