رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد از پلمپ پنج باشگاه ورزشی این شهرستان به علت رعایت نکردن شیوه نامه های ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: پنج باشگاه ورزشی به علت رعایت‌ نکردن شیوه نامه‌های ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش جماران، قرنی مصطفی‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ باشگاه بیلیارد، ۲ باشگاه چمن مصنوعی و یک پیست کارتینگ به دلیل فعالیت در شرایط مقابله با شرایط قرمز کرونا و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از ادامه فعالیت منع شدند.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ‌گونه مجوزی مبنی بر فعالیت اماکن و سالن‌های ورزشی از طرف ستاد مقابله با کرونا صادر نشده و براین اساس در صورت مشاهده بازگشایی خودسرانه با باشگاه مربوطه طبق قانون برخورد خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد  با اشاره به بازدید از چند مکان ورزشی در سطح این شهرستان ادامه داد: به تعدادی از باشگاه های ورزشی که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند نیز تذکر داده شد تا فعالیت‌های خود را تعطیل کنند.

مصطفی‌پور با اشاره به اینکه همزمان با شیوع کرونا ۱۲۶ باشگاه ورزشی در سطح شهرستان تعطیل شده است، اظهار داشت: تصمیم درباره فعالیت‌ مجدد باشگاه‌ها و اماکن ورزشی، پس از بررسی شرایط از سوی ستاد مقابله با کرونا در وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.