نماینده ولی فقیه در استان بوشهر روز قدس را روز اتحاد مسلمین بر ضد رژیم صهیونیستی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد مسلمین بر ضد رژیم صهیونیستی است، گفت: امدادهای الهی، انسجام، وحدت رویه، جبهه آرمان خواهی و اسلام خواهی مسلمانان موحد به عنوان یکی از عوامل اصلی و بنیادین در راه رسیدن به اهداف است

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع خبرنگاران و اصحاب قلم و اندیشه با بیان اینکه روز جهانی قدس هر سال به پایان حیات رژیم نامشروع صهیونیسم یکسال نزدیک تر می‌شود، اظهار کرد: روز قدس، روز بیداری اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی و اتحاد مسلمین بر ضد رژیم صهیونیستی است.

وی تزویر، تفرقه افکنی، و دروغ را حربه های اصلی رهبران حکومت های فاسد و اشغالگران متجاوز برشمرد و افزود: روز قدس عصاره بصیرت رمضانی و شکوه اتحاد اسلامی بر ضد رژیم فاسد صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه امدادهای الهی، انسجام، وحدت رویه، جبهه آرمان خواهی و اسلام خواهی مسلمانان موحد به عنوان یکی از عوامل اصلی و بنیادین در راه رسیدن به اهداف است، تصریح کرد: روز جهانی قدس، روز همه آزادگان و همه مظلومان برای از بین بردن ظلم و اسارت جهانی است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در آیات کتاب آسمانی دین مبین اسلام روشنگرانه بر عبرت گرفتن از گذشتگان فاسد و کافر تاکید کرده است، بیان کرد: در تصمیم گیری و مجاهدت های سرنوشت ساز باید سرگذشت کسانی که در شرایط مشابه تصمیم گیری کرده اند، مورد توجه و عبرت قرار گیرد.

وی بیان کرد: همانطور که در آموزه های تعلیمی و راهبردی قرآن کریم بر علم و حکمت به عنوان دو شرط لازم برای تدبیر و مدیریت امور به جامعه ایمانی و اسلامی متذکر شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان این مطلب که اعتقادات ایمانی و باور داشتن اهداف آرمانی و ارزشی موجب هدایت و نصرت الهی و خنثی سازی تهدیدها می شود، عنوان کرد: سرانجام، روز جهانی قدس به روز آزادی قدس خواهد انجامید.

وی افزود: حمایت معنوی و پشتیبانی مجاهدانه جبهه های مقاومت منطقه و وحدت کلمه مردم فلسطین و امت اسلامی در راه رسیدن به این پیروزی عظیم جهانی و سرنوشت ساز و نیز شکست رژیم اشغالگر قدس موثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: روز جهانی قدس فریاد اسلامی علیه ظلم و جنایت صهیونیسم بین الملل و حامیان آنان و تغییرات نظام سلطه جهانی و حاکمیت ایمان و عدالت اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.