محمد مظفری روز پنج‌شنبه  در گفت وگو با ایرنا  افزود: نخستین جشنواره تئاتر خانگی " نمایش خانه" با شعار هر خانه ایرانی یک تماشاخانه تئاتر، به عنوان اولین اتفاق هنری در کشور در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا باگستره ملی در سراسر کشور و در جهت پرکردن اوقات فراغت خانواده‌های در قرنطینه کرونا فراخوان داد.

مظفری ادامه داد: قرار است تا پایان  ماه مبارک رمضان نتایج جشنواره مشخص و در صورت فراهم شدن شرایط اختتامیه در شهر بوشهر برگزار شود.

وی تصریح کرد: آثاری که به جشنواره ارسال شده نمایش‌هایی است که با مشارکت خانواده ها در منازل و خانه‌ها تمرین،تولید و برای خود اعضای خانواده ها اجرا شده است.

مظفری یادآورشد: فیلم اجراها برای داوری از طریق فضای مجازی به دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: به زودی پخش فیلم اجراهای ۱۰ اثر برگزیده جشنواره از طریق فضای مجازی آغاز خواهد شد.

مظفری گفت:با پایان مهلت ارسال آثار طی احکامی سیروس همتی از هنرمندان برجسته تئاتر و سینما، سامان خلیلیان از کارگردانان با سابقه تئاتر کشور و رئیس کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهانشیر یاراحمدی از بازیگران و پژوهشگران تئاتر  و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان به عنوان داور نخستین جشنواره نمایش خانه معرفی شدند.

وی گفت: این جشنواره  را سازمان مردم نهاد نیمدری سبز با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و با مشارکت کانون تئاتر خیابانی کشور، انجمن هنرهای نمایش ، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر کلید زده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.