سیدحسن صفوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین سال گذشته در ۱۰۰ عنوان کتاب در این شهرستان رونمایی  شد که علاوه برآن با برگزاری برنامه های مختلف درحوزه کتاب و کتاب خوانی موفق به کسب عنوان شهر خلاق در طرح پایتخت کتاب شدیم.
 این مسئول افزود:در سال جاری احداث پنج مجتمع فرهنگی کتابخانه در کهریزک، باقر شهر و درشهر قیامدشت از مهمترین برنامه هایی است که باید در این شهرستان عملیاتی شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری خاطرنشان کرد: با توجه به عدم تناسب فضاهای فرهنگی نسبت به جمعیت و سرانه فرهنگی مورد نیاز، ضروری است تا ساختار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور افزایش اعتبارات، امکانات و اختیارات ارتقا یابد و اعتبارات بیشتری برای اجرای برنامه های قرآنی، دینی، فرهنگی و هنری تخصیص یابد
وی در پایان با اشاره به اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا بیشتر به مطالعه کتاب بپردازیم خاطرنشان کرد: باتوجه به تعطیلی مراکز آموزشی وکتابخانه های عمومی برای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا افراد در منزل به خواندن کتاب پرداخته واین حرکت فرهنگی را گسترش دهند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر  است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.