عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست بررسی تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا با مولفه‌های اشتغال و بیکاری در استان بوشهر با تسلیت شهادت  و مجروح شدن تعدادی از دلاورمردان  نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: ویروس کرونا به بخش‌های مختلف از جمله حوزه کسب و کار و مشاغل آسیب وارده کرده و لازم است فضایی فراهم شود که این مشکلات به کمترین میزان برسد.

وی با تاکید بر تعیین افراد بیکار شده در شهرها و مناطق مختلف استان بوشهر عنوان کرد: باید آمار افراد بیکار شده به سبب ویروس کرونا، در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان مشخص شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در این راستا باید با تشکیل کارگروهی ویژه برای حل مشکلات آسیب دیدگان از کرونا و فراهم کردن زمینه بازگشت بیکاران به اشتغال از سوی مسئولان راهکارهای لازم ارائه شود.

گراوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر سرعت بخشی در تکمیل بیمارستان هسته‌ای بوشهر اظهار کرد: راه‌اندازی این مرکز درمانی در مقابله با بیماری ویروس کرونا ضروری است چرا که بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اکنون بیمارستان معین در درمان بیماران کرونایی است و می‌تواند با راه‌اندازی بیمارستان هسته‌ای در درمان سایر بیماران فعالیت کند.

وی ادامه داد: اکنون برخی از شهرهای استان خوزستان به سبب شیوع ویروس کرونا به طور محدود تردد ایجاد شده که در استان بوشهر نیز لازم است تمام شرایط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تمام لایه‌های جامعه مراعات شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.