عباس امید روزدوشنبه در جلسه ویدئوکنفرانس اعضای شورای مدیران حوزه ستادی سازمان نهضت سواد آموزی کشور و معاونان سوادآموزی استان‌ها افزود: برای اجرایی کردن پویش سوادآموزی در خانه، با تشکیل گروه بهبود کیفیت استان، راهکارهای آموزش مجازی ویژه سوادآموزان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ابتکاری، آموزش دهنده‌های مسلط به شیوه‌های فعال تدریس با حضور در استودیو شتاب، اقدام به تدریس کرده‌اند.

امید اضافه کرد: این تدریس‌ها به صورت زنده و برخط پخش شده و افزون براین ضبط و بر روی آپارات اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از ۲۸۰ آموزش دهنده سراسر استان خواسته شده به گونهای برنامه‌ریزی کنند تا در صورت امکان سوادآموزان به صورت برخط از تدریس‌های ارائه شده در استودیو شتاب استفاده کنند.

معاون سوادآموزی استان با درخواست از آموزشدهنده ها برای پیگیری آموزش موثر سواد آموزان هم استانی، گفت:آن دسته از سوادآموزانی که امکان استفاده از استودیو شتاب به صورت برخط را ندارند، با رعایت پروتکلهای بهداشتی فیلمها ضبط شده در اختیار آنان قرار گیرد.

وی با تاکید ادامه داد: به منظور اجرایی سازی هر چه بهتر برنامههای آموزش مجازی، نقشه عمل نظارت غیر حضوری طراحی و تدوین شده و  به شهرستانها و مناطق نیز ابلاغ شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.