به گزارش خبرنگار مهر، سید فخرالدین حسینی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازاریان گناوه در مقابله با ویروس کرونا پیشرو و پیش قدم بودند به گونه‌ای که با تعطیلی داوطلبانه کسب و کار خود به مدت ۵۳ روز و همچنین فعالیت به صورت نیمه وقت از ساعت ۸ تا ۱۴ به مدت ۱۵ روز، همکاری و همراهی بی مثال خود را جهت حفظ سلامتی شهروندان نشان دادند و این همبستگی در ذهن مردم و تاریخ این دیار ماندگار خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف گناوه ضمن قدردانی و تشکر فراوان از همکاری و مساعدت ویژه بازاریان و اصناف افزود:: با توجه به درخواست جمعی از بازاریان و برابر مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ساعت کاری فعالیت صنوف کم خطر و با ریسک متوسط در پاساژها تا اطلاع ثانوی از ۸ صبح تا ۲۱ اعلام می‌شود.

حسینی یادآور شد: از عموم بازاریان محترم گناوه درخواست می‌شود در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همانند اقدام تحسین برانگیز شأن در تعطیلی بازار، الگو و سرمشق باشند.

بازار تجاری بندر گناوه از جاذبه‌های گردشگری این بندر و یکی از بازارهای پررونق جنوب کشور محسوب می‌شود که هر سال پذیرای مسافران و گردشگران از سراسر کشور بوده است.

با شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور حفظ سلامت هموطنان و شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس، از ۶ اسفندماه سال گذشته تا به صورت خودجوش از سوی کسبه و بازاریان تعطیل شد.

این بازار تجاری از ۳۱ فروردین ماه امسال به صورت مشروط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ساعت کاری ۸ صبح تا ۱۴ بازگشایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.