احمد دشتی روز سه شنبه در نشست شورای مشورتی امور ایثارگران این شهرستان افزود:  در نشست این شورا باید مسائل و مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر اعم از بهداشتی، درمانی، آموزشی و اشتغال  بیان و برطرف شود.

وی اظهارداشت:  برای حل مشکلات جامعه بزرگ ایثارگری بویژه سهمیه‌های جذب در دستگاه‌های اجرایی به قوانین مصوب کشوری استناد شود.

دشتی، خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر  را یک افتخار بزرگ دانست و گفت: برای حل مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا اگر لازم باشد مدیران استانی را به شهرستان خواهیم آورد.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: جایگاه و پست و مقام ما مسئولان، میراث رشادت و بزرگی شهدا است و  پیگیری امور خانواده‌های آنان حداقل کاری است که می‌توانیم برای آنها انجام دهیم.

وی بیان کرد: اقتدار، صلابت و امنیت امروز کشور مدیون قطره قطره خون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان است.

 فرماندار دیلم تاکید کرد: در طول مسیر خدمت به مردم از هدایت، حمایت و راهنمایی این خانواده‌ها و جامعه ایثارگری، جانبازان، رزمندگان و تمامی مردم بهره خواهیم برد. 

امام جمعه دیلم گفت: در جلسات شورای مشورتی ایثارگران باید تعداد بیشتری از ایثارگران دعوت شوند.

حجت الاسلام محمود اسدی، خدمات رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را در این شهرستان قابل تحسین خواند و افزود: حل مسائل اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌های آنان است.

در این نشست از همسر یک جانباز ۷۰ درصد و یک جانباز  دوران دفاع مقدس دیلم تقدیر شد.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس  ۷۲ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.