احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد از این پس با مراجعه سامانه اینترنتی و درج کد ملی و شماره شناسنامه، وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست کنند.

وی افزود: درخواست ثبت‌شده پس از حداکثر یک ساعت به صورت هوشمند به کارتابل درخواست‌ها ارسال و اقدامات مقتضی توسط واحد حمایت و مددکاری انجام خواهد شد و یا به واحد و مسئول مربوطه ارسال خواهد شد تا در اسرع وقت رسیدگی و اقدام شود.

لطفی یادآور شد: پس‌ازآن امکان رهگیری و مشاهده وضعیت درخواست توسط مددجویان از طریق این سامانه وجود داشته و مددجویان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور و ثبت اطلاعات خود، از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود مطلع شوند.

وی بیان کرد: به منظور سرعت بخشیدن به فرایند خدمت دهی، تکریم ارباب‌رجوع، دقت در نیازسنجی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، ۲۶ مورد خدمت در سرفصل‌های مختلف از درگاه الکترونیکی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

لطفی با اشاره به برخی از خدمات الکترونیک که از این پس به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود گفت: این خدمات الکترونیک در سرفصل‌های کاری مسکن، ازدواج، بهداشت و درمان، بیمه، فرهنگی، اشتغال و خودکفایی، معیشتی، وام، خدمات مشاوره، تحصیلی و آموزشی، انشعابات آب و برق و گاز، خدمات نظام‌وظیفه، کمک‌هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا و دیگر خدمات ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در کمیته امداد استان بوشهر ۱۰۸ نفر مددکار شامل ۶۹ آقا و ۳۹ خانم به مددجویان تحت حمایت خدمات ارائه می‌دهند که این سامانه الکترونیک می‌تواند کمک شایانی در روند و سرعت بخشی خدمات به مددجویان انجام دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.