به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو ظهر پنج شنبه در مراسم تقدیر از واحدهای صنفی و داروخانه نمونه شهرستان گناوه با تقدیر از همراهی و همکاری همه اقشار مردم، شورای تأمین، نیروهای نظامی و انتظامی و بازاریان و اصناف با ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان اظهار داشت: همه مردم، اصناف و بازاریان و سایر اقشار در این زمینه همکاری و تعامل بسیار خوبی با مسئولان شهرستان گناوه داشتند و اگر همراهی و همکاری آنها با ستاد مقابله با کرونا در شهرستان نبود امروز وضعیت شیوع کرونا در شهرستان بسیار گسترده بود.

وی افزود: امروز با رعایت موارد بهداشتی و همکاری همه جانبه مردم، بازاریان، کادر درمان، فعالان رسانه و سایر اقشار آمار شیوع ویروس کرونا در شهرستان گناوه علیرغم اینکه این شهرستان به دلیل ترددهای متعدد از استان‌های دیگر مستعد شیوع گسترده این ویروس بود، وضعیت مناسبی است.

فرماندار گناوه گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری بخشی از اصناف بازگشایی شدند.

وی بیان کرد: بازگشایی بازار و برخی از اصناف به معنای عادی شدن شرایط نیست لذا از همه مردم شهرستان گناوه درخواست می‌شود که همچنان نکات بهداشتی را با جدیت رعایت کنند و در خانه بمانند، جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

فرماندار گناوه ادامه داد: آن بخش از اصناف نیز که فعالیت خود را از سر گرفته‌اند باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم با هم و به کمک هم این شرایط را کنترل کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه محدودیت‌ها در این شهرستان همچنان برقرار و ساحل، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و سیستم‌های خدماتی تعطیل است از مسافران درخواست می‌شود که شهرستان گناوه را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند و تا جای ممکن از سفر به این شهرستان پرهیز کنند

مهرجو یادآور شد: با توجه به شرایط موجود و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، با برپایی هرگونه چادر و اسکان موقت در حاشیه پارک‌ها و خیابان‌ها در سطح شهر گناوه توسط عوامل شهرداری برخورد می‌شود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها تا برقراری شرایط عادی در کشور همچنان برقرار خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت داروخانه‌های شهرستان در مقابله با کرونا گفت: داروخانه‌ها در خط مقدم مقابله با کرونا و در کنار سایر مدافعان سلامت قرار داشتند و با وجود مراجعات بسیار زیاد، بدون تعطیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلافاصله وارد خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به مراجعه کنندگان شدند.

در این آئین از شش واحد صنفی و خدماتی برتر و نمونه شهر گناوه شامل ۳ سوپرمارکت مهد، رویال و عادل، داروخانه دکتر مظفری و دو نانوایی فاریابی و نادم پور که در زمینه ارائه خدمات عمومی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعال بودند تقدیر شد.

در این برنامه فرماندار شهرستان گناوه به همراه شماری از اعضای کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا این شهرستان با حضور در این صنوف با اهدای لوح سپاس از همکاری آنان در رعایت توصیه‌های بهداشتی، قدردانی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1417029
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.