عباس امید روز چهارشنبه در جلسه کارگروه شبکه اجتماعی شاد در آموزش و پرورش گناوه به عنوان نماینده معین استان بوشهر افزود: همه معلمان و مدیران استان بوشهر از همان روزهای اولیه تعطیلی مدارس باشیوع  ویروس کرونا پای کار بوده‌اند و در برنامه واتساپ به تدریس خود ادامه می‌دادند و بعد از آن نیز در برنامه شاد به برگزاری کلاس‌های خود پرداختند.

وی  اظهار داشت: در تمام برنامه‌های جدید یک سری مشکلات و ضعف‌هایی وجود دارد که به مرور زمان رفع خواهد شد و شبکه اجتماعی دانش آموزی یا همان سامانه شاد نیز از این جریان مستثنی نیست و اگر نقدی در مورد این برنامه وجود دارد باید مطالعه و آگاهی در مورد آن موضوع نیز باشد.

امید با بیان اینکه آموزش وپرورش گناوه در راه اندازی شبکه شاد موفق عمل و بالاتر از میانگین استان بوشهر خودرا قرار دادند،  گفت: باید از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان گناوه بویژه مدیر و همه فرهنگیان که برای راه‌اندازی شبکه شاد تلاش و فعالیت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند، تقدیر شود.

مدیر آموزش و پرورش گناوه  گفت: تعلیم و تربیت در این شهرستان همانند قبل فعال است و از همه همکاران که همه شبانه‌روز در خدمت آموزش هستند و تلاش می‌کنند که این روند همواره با پیشرفت روبرو باشد و رو به جلو حرکت کنیم قدردانی می‌کنم.
اسکندر احمدی افزود:  طرح شبکه اجتماعی شاد وزارتی است و باید اجرایی شود هرچند که یک سری مشکلاتی در این سامانه وجود دارد اما روز به روز کاهش می یابد.
وی اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات این مجموعه در اجرای  طرح، خانواده‌های بی بضاعت است که در تهیه گوشی‌های هوشمند مورد نیاز مشکل دارند و باید برای آنان چاره‌ای اندیشید.
مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: حضور مدیران، معلمان و دانش آموزان شهرستان گناوه در سامانه شاد بسیار خوب است و بالاتر از میانگین استانی است.

در این جلسه میزان پیشرفت و رفع موانع و محدودیت‌های شبکه شاد بررسی شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با جمعیت ۱۰۳ هزارنفر دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.