حسین درتاج روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به همین دلیل بسته‌های آموزشی برای این دانش‌آموزان فراهم و در اختیار آنان قرار می‌گیرد که در این ارتباط تاکنون بسته‌های آموزشی مقطع متوسطه اول آماده شده و برای متوسطه دوم نیز در دست تهیه است.

درتاج یادآور شد: براساس آمارها تاکنون بیش از ۹۵درصد از مدیران مدارس و ۷۰ درصد از دانش‌آموزان استان بوشهر یا خود وارد و عضو شبکه اجتماعی دانشآموزی شده‌ و یا از سوی مدیران به کلاس‌ها اضافه شده‌اند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کسانی که تاکنون عضو شبکه شاد نشده‌اند به دلیل مشکلات فنی است که انتظار می‌رود بزودی این مشکلات برطرف و ۱۰۰ درصد مدیران و معلمان و دانش آموزان عضو این شبکه شوند.

وی ادامه داد: تاکنون تعدادی از گروه‌های درسی برای متوسطه اول و دوم در کشور تشکیل شده و طی روزهای آینده سایر گروه‌های درسی نیز تشکیل و فعال می‌شود.

درتاج افزود: هرچند ممکن است در گام‌های  اولیه مشکلاتی وجود داشته باشد ولی راه‌ اندازی شبکه آموزشی دانش‌آموزی گام بسیار ارزشمند و بزرگی است که می‌تواند به عنوان جایگزین و یا مکمل آموزش حضوری مدارس مورد استفاده قرار گیرد و در آینده نزدیک مشکلات فنی و اجرایی آن برطرف شود.

وی همچنین از خانواده‌ها خواست در اولین فرصت ممکن در این طرح بزرگ مشارکت و زمینه برخورداری فرزندان خود را از امکان و فرصت ایجاد شده فراهم کنند.

درتاج اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری ۹۱هزار و ۴۳ دانش‌آموز در مقطع متوسط در چهار هزار و ۳۴۰ کلاس درس در قالب ۸۱۶ مدرسه در استان بوشهر مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.