به گزارش خبرنگار مهر، مجید گزدرازی اصل ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز پخت غذای گرم برای نیازمندان اظهار داشت: با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت حمایت از مستمندان و اقشار آسیب دیده از امروز ۵۰ آشپزخانه پخت غذای گرم در سراسر استان آغاز به کار می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به افتتاح این آشپزخانه در مسجد امام حسین (ع) کوی خواجه‌ها خاطرنشان کرد: اولین آشپزخانه با ظرفیت روزانه هزار و ۵۰۰ پرس غذا مورد افتتاح قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در این تعداد آشپزخانه طبخ می‌شود و پس از بسته بندی در میان مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان که به واسطه شرایط سخت معیشتی ناشی از محدودیت فعالیت‌های اقتصادی در ایام شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند، توزیع خواهد شد.

گزدرازی با اشاره به رعایت اصول بهداشتی در طبخ و توزیع غذاها برای نیازمندان گفت: تمامی آشپزخانه‌ها به و با نظارت شبکه بهداشت با رعایت تمامی پروتکل بهداشتی اقدام به پخت می‌کنند و سپس با کمک گروه‌های جهادی، نواحی مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری با رعایت حفظ کرامت نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: علاوه بر پخت و توزیع غذای گرم، ۴۰ هزار بسته غذای خشک شامل برنج، روغن، قند و گوشت تهیه و در ایام ماه مبارک رمضان میان نیازمندان روزه دار توزیع خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر با دعوت از مردم و خیران سخاوتمند هم استانی برای مشارکت در طرح اطعام مهدوی نیازمندان خاطرنشان کرد: مردم و خیران نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت مجازی که به همین منظور اختصاص داده شده است پرداخت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.