مهدی رومنانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: ابراهیم امیرآبادیان از خیران شهر امیریه دامغان تاکنون ۲ محموله اقلام پزشکی شامل الکل ۷۰ درصد، دستکش، ماسک، ژل ضدعفونی کننده و محافظ صورت به شهرستان دامغان اهدا کرده است.

وی ادامه داد: نخستین محموله این خیر، شامل ۱۳ کارتن انواع دستکش و ماسک و ۱۲۰ لیتر الکل به ارزش یک میلیارد ریال بود که همگی به منظور استفاده محافظان سلامت در بیمارستان ولایت دامغان اختصاص یافت.

رومنانی اظهار داشت: دومین محموله این خیر، شامل ۶ هزار ژل ضدعفونی کننده به ارزش یک میلیارد ریال نیز امروز در اختیار شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از این تعداد ژل ضدعفونی کننده، سه هزار ژل به مددجویان و نیازمندان بخش امیرآباد و بقیه به دستگاه‌های خدماتی شهرستان دامغان و بیمارستان ولایت اهدا می‌شود.

رییس کمیته امداد بخش امیرآباد دامغان گفت: هفته گذشته نیز یکهزار بسته سبد کالای معیشتی عیدانه و بهداشتی شامل برنج ایرانی، گوشت، شیرینی، شکلات، آجیل، گَز، ماکارونی، روغن، رب گوجه، وایتکس، پودر لباسشویی، صابون، دستمال کاغذی و مواد شوینده با صرف ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به همت خیران بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد بخش امیرآباد توزیع شد. 

 ۸۱۰ خانوار از بخش امیرآباد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. بخش امیرآباد به مرکزیت شهر امیریه از توابع شهرستان دامغان در ۹۰ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد.

تا ظهر یکشنبه یکهزار و ۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳ هزار و ۹۳۸ رسید، این تعداد در استان سمنان با ۴۱ نفر مبتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۵۰ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.