عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با محوریت واحدهای صنعتی استان بوشهر افزود: با توجه به اهمیت کار واحدهای صنعتی و اقتصادی در این استان باید این واحدها با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی و نظارت مدیران برنحوه رعایت این پروتکل‌ها به فعالیت بپردازند.

وی بیان کرد: باز شدن برخی صنف‌ها به معنی عادی شدن شرایط مقابله با کرونا نیست ادامه تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز مذهبی نشان دهنده این است که مقابله با کرونا همچنان جدی است.

استاندار بوشهر گفت: با تلاش تیم پزشکی و کادر درمانی و همکاری مردم، کشور ما در مقابله با کرونا وضعیت مناسب تری در مقایسه با کشورهای بزرگ دارد اما این به معنی این نیست که از مقابله با کرونا غفلت کنیم.

گراوند افزود: جامعه باید همچنان نسبت به بیماری کرونا حساس باشد زیرا اگر غفلت کنیم شاهد اتفاقات تلخی خواهیم بود.

استاندار بوشهر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت جدی و سختگیرانه نظارت بر این پروتکل‌ها از سوی واحدهای صنعتی استان تاکید کرد و گفت: مدیران واحدهای صنعتی این استان، نظارت جدی و سختگیرانه بر رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی را در واحدهای مربوطه انجام دهند.

وی با قدردانی از وزیر نفت در ابلاغ دستورالعمل های سختگیرانه برای رعایت پروتکل های بهداشتی و مقابله با کرونا افزود: هرگونه اغماض و سهل انگاری در این زمینه ما را پشیمان می‌کند.

گراوند بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف استان بوشهر تاکید کرد و افزود: هر واحد صنفی که این پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند پلمپ می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نسبت به نظارت برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.