امام جمعه کنگان روز سه شنبه با تقدیر از رهبر فرزانه انقلاب گفت: تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اقدامی سترگ برای خدمت به مردم بویژه اقشار آسیب پذیر است.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: فلسفه کار قرارگاهی پرهیز از موازی کاری و خنثی سازی یکدیگر در خدمت رسانی است.

وی بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای تقویت این قرارگاه که خدمت رسانی به محرومان هدف عمده آن است، استفاده کرد.

و رئیس قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان کنگان گفت: لازمه کار قرارگاهی این است که به گونه‌ای عمل شود تا همه نیازمندان از برکات این کار مومنانه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: شناسایی گروه‌های هدف اعم از فقرا و ایتام و نیز کسانی که در اثر بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند در اولویت باشد.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود از همه ظرفیت‌های موجود از جمله مشارکت مدیران و کارمندان بر مبنای رضایت و علاقه به سهیم بودن در این کار خداپسندانه استفاده کرد.

امام جمعه کنگان با اشاره به حضور شرکت‌ها ی صنعتی در شهرستان عنوان کرد: فرمایش رهبری معظم انقلاب باید سرلوحه کار همه از جمله شرکت‌های منطقه قرار گیرد و صنایع منطقه به این مطالبه و انجام و تعهدات خود در حوزه اجتماعی بویژه در شرایط دشوار کنونی جامعه عمل بپوشد.

رئیس قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان کنگان مشکلات برخی از بازاریان به دلیل تعطیلی کسب و کار را یادآورشد و گفت: پیشنهاد می‌شود بانک‌ها علاوه بر پرداخت تسهیلات، نسبت به مهلت دادن بیشتر به برخی بازاریانی که بابت تسهیلات بانکی بدهکار هستند برای کاهش مشکلات آنها اقدام کنند.

معاون عمرانی فرماندار کنگان گفت: علاوه بر خیران و معتمدان، دستگاه‌های دولتی نیز در حد توان و اختیارات برای این امر خیر بهره ببرند.

عباس بشی افزود: مکاتباتی با مجموعه صنعت برای مشارکت در این طرح انجام و پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

در این جلسه فرمانده سپاه، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی کنگان و بنک، برخی مدیران، موسسه‌ های خیریه و مراکز نیکوکاری گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده را ارائه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.