علیرضا پولاد روز دوشنبه دراین رابطه افزود:  مساجد در هشت سال دفاع مقدس به عنوان پایگاه اجتماع مردمی و همچنین در راستای پشتیبانی از جبهه های نبرد حق علیه باطل فعالیت می‌کردند و محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و جهادی در محلات و شهر ها بودند.

وی ادامه داد: مساجد نه تنها مکانی برای عبادت و اجتماع مردمی است بلکه در زمان‌های حساس مانند هشت سال دفاع مقدس به پایگاهی برای مجاهدت‌های سربازان ولایت تبدیل می شود. 

پولاد گفت: مردم دیندار و نوع‎دوست ایران اسلامی با فرهنگ و درایت بالای خود در تمامی شرایط حساس کشور، هرگاه که نیاز باشد به صورت آتش به اختیار وارد میدان شده و مانند رزمندگان جبهه های حق علیه باطل حماسه آفرینی میکنند.

وی یادآورشد: با توجه به شرایط به شیوع ویروس کرونا و گسترش کانون‌های فرهنگی هنری در سنگر مساجد به یاری مجاهدان جبهه سلامت آمده و در راستای ریشه کن شدن این بیماری فعالیت می‌کنند.

پولاد اظهارداشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در قالب تیم‌های امدادگران سلامت و خدمات رسانی جهادی در مراکز ایست و بازرسی، تب سنجی و غربالگری ورودی شهرها فعالیت دارند.

وی ادامه داد: شناسایی افراد بی بضاعت به منظور معرفی به سازمان های ذیربط جهت کمک های معیشتی، پخش مواد غذایی و بسته های بهداشتی بین افراد سالمند و خانواده‌‎های نیازمند، تولید ماسک، ضد عفونی محیط های عمومی شهری، ساخت و تولید و تدوین نماهنگ‌های تصویری و انتشار پیام‌های پیشگیری و درمانی وزارت بهداشت با موضوع ویروس کرونا به سایر اقشار جامعه از طریق سامانه‌های بر بستر فناوری اطلاعات و شبکه های مجازی و پیام رسان‌های ایرانی از دیگر دستاوردهای کانون‎ها در این ایام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.