به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت روز زن در جمع بانوان مدیر استان بوشهر افزود: این درحالی است که در قبل از دولت تدبیر و امید میزان مشارکت بانوان در پست های مدیریتی تنها 6 درصد بود.
وی بیان کرد: استفاده از توان مدیریتی بانوان و تقویت نقش آنان در این بخش به عنوان نیمی ازجمعیت فعال و توانمند استان بوشهر در حوزه سیاسی همواره از اولویتهای مدیریت ارشد استان است و برای تحقق برنامه دولت در این بخش تلاش می شود.
گراوند اضافه کرد: شرایط کنونی از سخت ترین دوران به شمار می رود و هنر مدیریت مدیران استان اداره امور به بهترین شکل در این موقعیت است که بیانگر جوهره مدیریت است.
استاندار بوشهر گفت: مدیریت در شرایط سخت آزمونی برای تدبیر مدیران است و مسئولان و کارگزاران نظام باید با هزینه کرد درست منابع در این شرایط هنر مدیریتی خود را در اداره امور نشان دهند.
گراوند ادامه داد: مدیران و کارگزاران نظام باید با جسارت مدیریت و ظرفیتی که در اختیار دارند بتوانند با همدلی جنگ اقتصادی و شرایط تحریم را پشت سر بگذارند.
وی اضافه کرد: بانوان همواره در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردان تلاش و فعالیت کردند امروز نیز در این شرایط اقتصادی با مدیریت و دوراندیشی خود در عرصه های مختلف نقش مهمی در اداره امور دارند.
استاندار بوشهر گفت: بانوان این سرزمین همواره ثابت کردند که می توانند نقش اثر گذاری در بخش های مختلف جامعه داشته باشند امروز نیز باید با اعتماد به نفس و خودباوری مسیر پیشرفت و ترقی را طی کنند.
وی یادآورشد: بهره گیری از توان و ظرفیت زنان برای اداره امور کشور ضروری است به خصوص در دهه پنجم انقلاب این رویکرد باید بیشتر نمایان شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیزگفت: تلاش می شود صدای حق طلبی مردم شنیده شود و با روان سازی امور زمینه رسیدگی به مشکلات آنها فراهم شود.
مریم آذر شب افزود: در زمان حاضر سند مربوط به زنان در استان بوشهر در حال تدوین است و با رونمایی از آن تمام اعتبارات زنان و خانواده در بودجه 98 براساس این سند اختصاص می یابد.
وی اضافه کرد: توانمندی‌ها و توان مدیریتی زنان در ارائه خدمات در راستای مسئولیت اجتماعی به اثبات رسیده است.
آذرشب تصریح کرد: خانم‌های شاغل خواستار رعایت فضای تعادل جنسیتی و وحدت رویه بر اساس قانون در ادارات و دستگاه‌های اجرایی هستند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: با توجه به توانمندی بانوان و خلاقیت آنان می‌ توان از اندیشه‌ها و ظرفیت آنان به صورت برابر در همه عرصه‌ها استفاده کرد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.