به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه درجلسه هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد این شهرستان افزود: بسیاری از مسایل و مشکلاتی که در این شهرستان پیگیری و در برطرف شدن آن تلاش می شود مدیون وجود انجمن هاست و همواره دست نیاز به آنان دراز می کنیم.
وی اظهارداشت: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند منشا خلاقیت، نو‌آوری و آزمودن رویکردهای نوین در قبال مسایل توسعه ای منطقه خود باشند و نقشی اساسی در دریافت و انعکاس باز‌‌خوردها درباره رویکرد‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها دارند.
فرماندارگناوه گفت: به فعالان اجتماعی، سمن ها و فضاهای مجازی اعتقاد داریم و اگر موفقیتی برای این شهرستان بدست آمده و مشکلی حل شده بخشی از آنان در قبال خدمات و کمک آنان بوده است.
وی اظهارداشت: طرح هایی که در سال جاری بویژه هفته دولت افتتاح و اجرایی شدند برگرفته از خواسته های مردم و نظرات خود شما است.
پاک نژاد افزود: اگرچه دولت امسال با مشکلات عدیده ای روبرو بود اما در هفته دولت چندین طرح در این شهرستان با ارزش ریالی 700 میلیارد ریال افتتاح و اجرایی شد.
وی گفت: باتوجه به اینکه در اطلاع رسانی خدمات دولت ضعیف عمل شده باید بصورت گسترده در اختیار مردم قرار گیرد.
مسئول خانه سازمان های مردم نهاد گناوه گفت: جامعه مدنی یکی از ارکان اصلی توسعه است که سمن ها در این راستا نقشی مهم بردوش دارند.
مصطفی خرمی افزود: به منظور حمایت از انجمن های مردم نهاد ثبت شده بویژه در زمینه مالی انتظار داریم آنان تقویم کاری خود را ارایه دهند تا برای جذب اعتبار اقدام شود.
وی با تقدیر از حمایت های فرماندار از خانه سمن ها، اظهارداشت: خانه سمن ها متعلق به آحاد مردم است و آماده همکاری و اجرای برنامه از همه طیف ها و گروه های جامعه است.
دراین نشست مسئولان انجمن های مردم نهاد شهرستان به بیان مسایل و مشکلات پرداختند و با ارایه راهکارهایی در زمینه تقویت و پیشبرد فعالیت های خود خواستار حمایت مسئولان در اجرای برنامه های کاری و اختصاص بودجه شدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.