رئیس حوزه هنری استان بوشهر در این ارتباط گفت: گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی سال ۹۹ به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در سراسر کشور طبق تصمیم ملی، بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

امید پارسایی فر افزود: هفته هنر انقلاب اسلامی هر ساله ۲۰ فروردین‌ ماه همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی آغاز و به عنوان مهم‌ترین رویداد هنری این نهاد است. 

وی ادامه داد: امسال ششمین سالی است که این رویداد برگزار می‌شود و همانند سال گذشته چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر با حضور مسئولان استانی معرفی خواهد شد.

پارسایی فر افزود: برگزاری نمایشگاه‌های میدانی و ثابت‌، اجرای نمایش، نشست‌های نمایش و نقد و بررسی فیلم و تئاتر، کارگاه‌هایی آموزشی، عصر خاطره و نشست‌های ادبی از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلابی است که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این چند هفته با توجه به شیوع ویروس کرونا روند برگزاری فعالیت‌های حوزه هنری استان بوشهر متوقف نشده و برگزاری آنها به صورت مجازی در جریان است.

پارسایی فر یادآور شد: در این زمینه و با موضوع کرونا فراخوان‌هایی نیز ویژه هنرمندان منتشر شده که با توجه به استقبال خوب صورت گرفته مهلت ارسال اثر به جشنواره از ۱۵ فروردین ماه به روز پایانی این ماه تغییر پیدا کرده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.