مدیرعامل شرکت تعاونی توزیعی مرزی جماران گناوه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براساس قرارداد منعقد شده با شرکت محسن  ۲۰۷ تن برنج خریداری شده که براساس هماهنگی با مسئولان شهر و رعایت فاصله گیری اجتماعی باتوجه به شیوع ویروس کرونا در چندین مرحله توزیع خواهد شد.

حسن عباسی گفت: سهمیه هر نفر پنج کیلوگرم و به قیمت ۷۵ هزار ریال در هر کیلو و با  کالابرگ شماره ۱۶ دفترچه شرکت توسط عاملان و با  رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و صفوف ناپیوسته ( حداقل ۲ متر از همدیگر ) تعیین و اعضا می‌توانند سهمیه خود را دریافت کنند.

مدیرعامل تعاونی توزیعی مرزی  جماران بندر گناوه افزود: توزیع برنج بر اساس برنامه زمان‌بندی شده توسط ۷ عامل در شهر و ۳ عامل در روستاهای تابعه انجام و نحوه تقسیم بگونه‌ای پیش‌بینی شده که  مقابل عاملان تجمعی صورت نگیرد.

وی بیان کرد: بر این اساس دارندگان دفترچه‌های یک و ۲ نفره در  روزهای دوشنبه ، سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری و سه و چهار نفره از روز شنبه تا پنجشنبه هفته آینده برای دریافت سهمیه خود به عاملان مراجعه کنند.

عباسی یادآورشد: پس از  توزیع بین خانوارهای ی۱ تا ۴ نفره ،  شماره دفترچه نفرات دیگر اعلام خواهد شد و سهمیه  همه اعضا محفوظ و به آنان تحویل خواهد شد.

وی گفت: این شرکت  ۱۴ هزار خانوار مشتمل بر حدود ۶۰ هزار نفر را عضو و تحت پوشش قرار دارد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.