رضا جمالی روز پنج‌شنبه در این رابطه افزود: از این شمار بازرسی انجام شده تعداد ۲۶۵ فقره پرونده به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی اضاه کرد: در راستای حمایت ازحقوق مصرف کنندگان و به منظور نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از ابتدا اسفند ۹۸ تاکنون تعداد ۱۹۸ واحد به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمپ و ۴۴۰ واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی دریافت کردند.

وی بیان کرد: روزانه با حضور ۵۰ بازرس برفعالیت واحدهای صنفی از جمله مراکز عرضه میوه و تره بار، سوپرمارکت، قصابی و مرغ فروشی‌، فروشگاه کالاهای پزشکی و داروخانه‌ها در استان با همراهی ماموران سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله مراکز بهداشت نظارت به عمل می‌آید.

 جمالی عنوان کرد: در این بازدیدها به صورت دقیق نحوه رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و دیگرتخلف‌های صنفی شامل نصب نکردن تابلو قیمت، گران‌فروشی و کم فروشی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در بازه زمانی یاد شده تعداد ۷۰۰ مورد گزارش و شکایت مردمی در خصوص تخلف‌های صنفی دریافت و منجر به تشکیل ۲۰۰ فقره پرونده تخلف شده است همچنین ۳۰۱ مورد گشت مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط انجام و منجر به تشکیل ۲۰۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۷ میلیون ریال شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.