احمد خلیلی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: مردم شهر دیر بار دیگر فرهنگ  قانون مداری  خود را ثابت کردند و به احترام هشدارهای مسئولان ۱۳ فروردین را در خانه جشن گرفتند.

وی گفت:باید در مقابل  قانون‌مداری و مسوولیت‌پذیری مردم سر تعظیم فرود آورد و برای همیشه قدردان آنان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دیر اظهارداشت: باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با سرایت ویروس کرونا در زمان حاضر تردد خودروها از بزرگراه سیراف و جاده ساحلی بوشهربه سمت این شهرستان کنترل می شود.

وی افزود: ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر و محله های سطح شهر و نظارت بر واحدهای اغذیه فروشی به طور مستمر انجام می شود.

خلیلی گفت: کرونا جدی است و سرایت آن بالا است از این رو مردم  برای صیانت از سلامت خود و خانواده هایشان در منزل بمانند زیرا خانه امن ترین مکان است و مردم هم دنبال شهری پاک و بدور از ویروس کرونا هستند و تاکنون هم این مردم آن را به اثبات رسانده اند.

وی از تلاش های شبانه روزی مجموعه بهداشت و درمان، نیروهای جهادی، هلال احمر، بسیج و سپاه و نیروی انتظامی در امر کنترل ورودی های شهرستان قدردانی کرد و اضافه کرد: ستاد کرونای شهرستان دیر پای کار است و بدون هیچ گونه مشکلی بر شهر کنترل و نظارت دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر دیر یادآورشد: این درحالی است که تا روز چهارشنبه ۱۳فروردین ماه هنوز مورد مثبتی از افراد مبتلا به این بیماری در شهرستان دیر ثبت نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.