به گزارش خبرنگار ایرنا در قسمت دوم نشست شورای اسلامی شهر شیراز که به ریاست ابراهیم صبوری نایب رئیس این نهاد برگزار شد، نتایج مصوبه کمیسیون نامگذاری این شورا در مورد تغییر نام بخشی از اماکن شهری مطرح و با رای اکثریت اعضای حاضر تصویب شد.
مطابق این مصوبه، تقاطع مهدیه - امیرکبیر به نام دکتر محمد بهمن بیگی، تقاطع باهنر - کمربندی به نام مرحوم علی اصغر خدادوست و بزرگراه 12کیلومتری از بزرگراه حسینی الهاشمی به سمت شهرک فجر به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام یافت.
در ابتدای این نشست به سبب خروج همزمان احمد رضا دستغیب، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و 2 عضو دیگر این نهاد از صحن شورا، مهدی حاجتی یکی از اعضای شورا به این موضوع و همچنین نحوه مدیریت رئیس این شورا واکنش نشان داد و از اعضای این نهاد درخواست کرد در نشست های آتی برای تغییر ریاست این شورا اقدام کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز که برای دقایقی صحن شورا را ترک کرده بود، پس از بازگشت به جلسه این شورا در حالیکه قصد سخنرانی داشت به دلیل ادامه یافتن بحث های حاشیه ای، ضمن نواختن زنگ پایان نشست شورا، صحن این نهاد را ترک کرد.
با وجود اینکه دستغیب (رئیس شورای شهر شیراز) نشست را ترک کرد، موضوع مصوبات کمیسیون نامگذاری این شورا به عنوان بخش دوم این نشست در دستور کار قرار گرفت.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.