احمد دشتی روز یکشنبه در بازدید از طرح پویش اجتماعی هیات امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان افزود: از بدو شیوع بیماری کرونا در کشور،  گروه‌ها و پویش‌های مردمی شهرستان آمادگی خود را برای همکاری در مبارزه با این بیماری اعلام کردند که  قابل تقدیر است.

 وی با اشاره به اینکه مردم وظیفه شناس دیلم در کنار خدمتگزاران برای پیشگیری از این بیماری همکاری و دست به کار شدند، گفت: مساعدت‌های مالی انجمن‌های خیرین، توزیع بسته‌های حمایتی، ضدعفونی کردن شهر وروستا، بازرسی مبادی ورودی‌های شهر، دایرشدن کارگاه‌های تولیدی ماسک، دستکش و لباس بیمارستانی بخشی از احساس و تکلیف اقشار و گروه‌های مختلف مردم شهرستان در شرایط بحرانی کنونی است.

وی بیان کرد: معتمدین، پزشکان، نخبگان جامعه، هیات‌های مذهبی، هنرمندان، ورزشکاران و رسانه‌ها در کنار مسئولان مردم را نسبت به  رعایت موازین بهداشتی برای پیشگیری از این ویروس و ماندن در منزل برای عبور از این بحران تشویق و ترغیب کنند.

 مسئول هیات امام حسن مجتبی ( ع) دیلم گفت: این هیات همگام با سایر گروه‌های جهادی در کشور به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا ورود و در زمینه تامین اقلام بهداشتی نظیر دستکش یکبار مصرف در وهله اول  اقدام به تولید کرد.

محمد پاژخ زاده افزود: باتوجه به نیاز بیمارستان شهرستان، بانوان هیاتی عملیات تولید و تهیه لباس ایزوله بهداشتی نظیر گان، شلوار، کلاه جراح و پرستار، ساق دست و کلاه یکبار مصرف را آغاز کردند.

وی اظهارداشت: تاکنون بیش از ۱۵۰ عدد لباس ایزوله بیمارستانی تولید و توزیع شده‌است.

 پاژخ زاده گفت: توزیع مواد شوینده و ضدعفونی به خانواده‌های نیازمند از دیگر برنامه‌های هیات برای مقابله با  بیماری کرونا در سطح شهرستان است.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.