حجت الاسلام موسی احمدی روز یکشنبه در پیامی افزود: حضور تابناک مردم در دوم اسفندماه برگرفته از مکتب سردار شهید سلیمانی است که برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زد.

وی اضافه کرد: پیروز واقعی انتخابات همه کسانی هستند که با درک شرایط حساس کنونی با وجود همه مشکلات به ندای رهبر فرزانه انقلاب و وجدان خویش لبیک گفته و با گام‌های استوار خود، امید به آینده و فردایی بهتر را به نمایش گذاردند.

احمدی گفت: اکنون که سرآغاز گام دوم انقلاب است از همه فرهیختگان، صاحبنظران، خانواده بزرگ صنعت و دلسوزان توسعه کشور بویژه این منطقه زرخیز که دل در گرو آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری دارند دعوت به همکاری و همراهی می‎شود و خود را نیازمند هم اندیشی آنان می‌دانم.

منتخب مردم حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر در بخش دیگری از این پیام، همه نامزدهای انتخاباتی این حوزه را  رقیبان دیروز و رفقای امروز و فردا خواند که باعث انگیزه مضاعف برای حضور مردم شدند و از آنان تقدیر کرد.

احمدی ادامه داد: همچنین از اصحاب رسانه، مجریان و ناظران انتخابات، اعضای شورای تامین و ماموران سختکوش امنیتی و انتظامی که تلاش وافر داشتند، قدردانی می‎شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.