به گزارش ایرنا، داود عزیزی روز پنجشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان فردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، افزود: طبق مصوبه جلسه گذشته و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، 47 سالن برای دریافت وام 100 میلیونی به استان معرفی شدند.
این سالن ها همچنین می توانند تا سقف 200 میلیون ریال وام با سود 4 درصد از طریق صندوق کارآفرینی امید دریافت کنند.
وی اظهار داشت: به مناسبت هفته جوان و طبق ابلاغ وزارت ورزش و جوانان، جشنواره نشاط و امید چون سایر نقاط کشور دوشنبه 25 اردیبهشت ماه در شهرستان فردیس با حضور هیات ورزشی، جوانان و نخبگان شهرستان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: در این مراسم علاوه بر برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی و تقدیر از قهرمانان و مدال آوران برون مرزی فردیس، از خانواده های 5 شهید ورزشکار شهرستان تجلیل به عمل خواهد آمد.
عزیزی گفت: نمایشگاه پیوندهای آسمانی توسط سازمان مردم نهاد حامیان جوانان مستعد به زودی برگزار می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس افزود: خانه جوان این شهرستان که قرار بود از سوی شهرداری منطقه 3 تأمین شود و همچنین کارگاه های حقوق شهروندی در فرهنگسراها بعد از انتخابات و استقلال شهرداری فردیس برگزار می شود.
عزیزی افزود: به منظور نهادینه کردن فرهنگ ورزش در خانواده ها، طبق برنامه ریزی انجام شده توسط هیئت همگانی، تا پایان سال بیش از 10 برنامه پیاده روی خانوادگی در سطح شهرستان برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: اولین پیاده روی خانوادگی روز جمعه 22 اردیبهشت ماه در شهرک وحدت فردیس برگزار خواهد شد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.